1 | Tüfekçioğlu, U., & Sucuoğlu, B. (2020). Özel Eğitim ve Kaynaştırma. Ankara: Pegem Akademi. |
2 | MEB (2025). İşitme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Destek Eğitim Programı. Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. |
3 | Marschark, M., & Hauser, P. C. (2012). How Deaf Children Learn: What Parents and Teachers Need to Know. New York: Oxford University Pres |
4 | Schirmer, B. R. (2001). Psychological, Social, and Educational Dimensions of Deafness. Boston: Allyn & Bacon. |
5 | Paul, P. V., & Whitelaw, G. M. (2011). Hearing and Deafness: An Introduction for Health and Education Professionals. 2nd ed. Sudbury: Jones & Bartlett Learning. |
6 | Knoors, H., & Marschark, M. (2014). Teaching Deaf Learners: Psychological and Developmental Foundations. New York: Oxford University Pres |
7 | Moores, D. F. (2010). Educating the Deaf: Psychology, Principles, and Practices. 7th ed. Boston: Houghton Mifflin. |
8 | Erden, G., & Batu, S. (2018). Özel Eğitimde Öğretim Yöntemleri. Ankara: Vize Yayıncılık. |
9 | Türkdoğan, B., & Diken, İ. H. (2017). İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Eğitimi. Ankara: Pegem Akademi. |
10 | Erden, G., & Kurdoğlu, F. (2019). İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Eğitimi. Ankara: Pegem Akademi. |