| 1 | İşitme yetersizliğinin tanımı ve sınıflandırılması | Erden & Kurdoğlu (2019); Moores (2010) |
| 2 | Gelişimsel özellikler | Knoors & Marschark (2015); Marschark & Spencer (2010) |
| 3 | İletişim yaklaşımları I – Oral yaklaşım | Erden & Kurdoğlu (2019); Moores (2010) |
| 4 | İletişim yaklaşımları II – İşaret dili ve total iletişim | Marschark & Spencer (2010); Türkiye İşitme Engelliler Federasyonu (2020) |
| 5 | İşitme cihazları ve koklear implantlar | Erden & Kurdoğlu (2019); Luckner & Cooke (2010) |
| 6 | Dil ve iletişim becerilerinin desteklenmesi | Knoors & Marschark (2015); Moores (2010) |
| 7 | Akademik becerilerin öğretimi I – Okuma ve yazma | Luckner & Cooke (2010); Marschark & Spencer (2010) |
| 8 | Akademik becerilerin öğretimi II – Matematik ve fen | Moores (2010); Knoors & Marschark (2015) |
| 9 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı (BEP) | belirleme ve öğretim uyarlamaları MEB (2018); Erden & Kurdoğlu (2019 |
| 10 | Öğretim materyallerinin seçimi ve uyarlanması | Marschark & Spencer (2010); Moores (2010) |
| 11 | Ölçme ve değerlendirme yöntemleri | MEB (2018); Knoors & Marschark (2015 |
| 12 | Aile eğitimi ve iş birliği | Erden & Kurdoğlu (2019); Moores (2010) |
| 13 | Güncel araştırmalar ve yeni yaklaşımlar | Marschark & Spencer (2010); Knoors & Marschark (2015) |
| 14 | Genel değerlendirme ve proje sunumları | Tüm kaynaklar |