|
|
|
PÇ1
|
Pazarlama ve reklamcılık bilgilerini diğer disiplinlere uygulayabilme becerisine sahiptir.
|
|
|
|
PÇ2
|
Mesleki ve etik sorumluluk bilincini kazanır.
|
|
|
|
PÇ3
|
Pazarlama 4P, GZFT (SWOT) analiz ve problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi elde eder.
|
|
|
|
PÇ4
|
Bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkındaki gelişmeleri izleyerek kendini geliştirme becerisi kazanır.
|
|
|
|
PÇ5
|
Pazarlama ilkleri ve temel kavramlarını anlama, pazarlama ve reklamcılık temel fonksiyonları, pazarlama tarihsel gelişimi, diğer bilim dallarıyla olan ilişkileri, günümüzde pazarlama ile ilgili mevzuatlarını yorumlayabilme becerisi, risk hesaplayabilme becerisi beklenmektedir
|