Programın Eğitim Amaçları
- Pazarlama İlkeleri ve Reklamcılık alanındaki temel bilgileri kavrayabilme
 - Pazarlama ve Reklamcılık mesleğinde mesleği ile ilgili teknolojilerin önemini kavrayabilme
 - Pazarlama ve Reklamcılık olarak hukuki sorumluluklarını bilmesi
 - Ticari hayatta kullanılan belgeleri tanıyabilme, düzenleyebilme ve saklayabilme
 - Ticari hayatta faaliyet gösteren Pazarlama ve Reklamcılık şirketlerinin özelliklerini açıklayabilme
 - İş hayatında meslek ahlakının ve etik ilkelerin önemini kavrayabilme
 - Alanı ile ilgili bilgisayar programlarını çalıştırabilme
 - Ticari hayatta Pazarlama ve Reklamcılık ile ilgili kullanılan strateji ve terimleri bilme
 - Sosyal medya araçları üzerinden her türlü dijital pazarlama faaliyetleri gerçekleştirebilme yeteneğinin kavratılması
 - Müşteri değeri oluşturabilmek ve ve karşılığında değer elde ederek maksimum müşteri memnuniyeti sağlayabilmek 
 
                             
                        
                        
                            
                                Son Güncelleme Tarihi:20.10.2023