NİĞDE VOCATIONAL SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES / TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT / NTO1007 / FRONT OFFICE SERVICES
 
LEARNING RESOURCES (BOOKS AND OTHER MATERIALS) 
1YÖRÜKOĞLU, M. Altuğ ve .KANTARCI, Kemal, Ön Büro ve Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 1998.
2GÖKDENİZ, Ayhan ve DİNÇ, Yakup, Ön Büro Operasyonları ve Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2006.
3KURGUN, Hülya, Odalar Bölümü Yönetimi, Detay Yayıncılık, Ankara, 2008.
4ŞENER, Burhan, Modern Otel İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon, Gazi Kitabevi, 1997.
5MISIRLI, İrfan Konaklama işletmelerinde Önbüro Teknikleri ve Uygulamaları, Detay Yayıncılık, Ankara, 2001.
6JAMES, Bardi A, Hotel Front Office Management, (Fourth Edition), John Wiley & Sons Inc., New Jersey, 2007
7ÇOLAK Gökhan,Önbüro Hizmetleri,Ekin Yayınevi,Bursa,2016
8KANTARCI Kemal,EKİNCİ İlhan,Konaklama İşletmelerinde Önbüro,Detay Yayıncılık,Ankara,2019