İLETİŞİM FAKÜLTESİ / YENİ MEDYA VE İLETİŞİM / YMI2001 - YENİ MEDYA PLANLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Yeni Medya Kavramı, Özellikleri ve Geleneksel Medyadan Farkları1,2,3
2Dijital İletişim Ekosistemi ve Yeni Medya Platformlarının Türleri1,2,3
3Yeni Medya Planlamasının Temel İlkeleri ve Süreçleri1,2,3
4Hedef Kitle Analizi ve Dijital Tüketici Davranışları1,2,3
5Hedef Kitle Analizi ve Dijital Tüketici Davranışları1,2,3
6İçerik Stratejileri: Planlama, Üretim ve Yayınlama Süreci1,2,3
7Dijital Reklam Türleri: Sosyal Medya, Arama Motoru, Video ve Display Reklamcılığı1,2,3
8Ara Sınav / Proje Sunumu 
9Medya Bütçesi Planlama ve Kaynak Yönetimi1,2,3
10Dijital Performans Ölçümü: KPI’lar, Analitik Araçlar ve Raporlama1,2,3
11Sosyal Medya Yönetimi ve Kampanya Planlama1,2,3
12Etkileyici (Influencer) Pazarlaması ve Marka İşbirlikleri1,2,3
13Yeni Medyada Etik, Gizlilik ve Yasal Düzenlemeler1,2,3
14Dönem Projesi Sunumları ve Genel Değerlendirme