İLETİŞİM FAKÜLTESİ / YENİ MEDYA VE İLETİŞİM / YMI2001 - YENİ MEDYA PLANLAMASI

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

           
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Öğrencilerin yeni medya kavramını, platformlarını ve dijital iletişim ekosistemini anlamalarını sağlamak.
2Dijital medya planlama sürecini ve strateji geliştirme adımlarını uygulamalı olarak öğrenmelerini sağlamak.
3Hedef kitle analizi, içerik yönetimi, medya bütçelemesi ve performans ölçümü konularında beceri kazandırmak.
4Öğrencilerin dijital kampanyaları etik ve yasal çerçevede planlayıp değerlendirebilmelerini sağlamak.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Aktarılabilir Beceri Dersi