| 1 | 1. Ulusal ve uluslararası sağlık politikalarını tanımlayabilme ve temel kavramları açıklayabilme. → Bloom Düzeyi: C2 (Anlama) | Bilgi Türü: Olgusal + Kavramsal | İlişkili PÇ: PÇ1, PÇ4 |
| 2 | 2. Güncel sağlık sorunlarını (pandemiler, yaşlanma, bağımlılık, sağlıkta şiddet vb.) analiz edebilme ve toplumsal etkilerini yorumlayabilme. → Bloom Düzeyi: C4 (Analiz) | Bilgi Türü: Kavramsal + İşlemsel | İlişkili PÇ: PÇ4, PÇ5, PÇ9 |
| 3 | 3. Dijital sağlık teknolojilerini, telemedicine ve yapay zekâ uygulamalarını tanımlayabilme ve sağlık hizmetlerine etkisini değerlendirebilme. → Bloom Düzeyi: C5 (Değerlendirme) | Bilgi Türü: Kavramsal + Becerisel | İlişkili PÇ: PÇ4, PÇ7 |
| 4 | 4. Sağlıkta etik, eşitlik ve insan hakları konularını eleştirel bir bakış açısıyla tartışabilme. → Bloom Düzeyi: C5 (Değerlendirme) | Bilgi Türü: Tutumsal + Kavramsal | İlişkili PÇ: PÇ5, PÇ8, PÇ9 |
| 5 | 5.Sağlık alanındaki ekonomik, teknolojik ve toplumsal gelişmeleri medya okuryazarlığı perspektifiyle izleyebilme ve değerlendirebilme. → Bloom Düzeyi: C4 (Analiz) | Bilgi Türü: İşlemsel + Tutumsal | İlişkili PÇ: PÇ4, PÇ5, PÇ7 |
| 6 | 6. Küresel sağlık krizlerinde (afet, pandemi, savaş vb.) kriz yönetimi ve iletişim ilkelerini açıklayabilme. → Bloom Düzeyi: C3 (Uygulama) | Bilgi Türü: İşlemsel | İlişkili PÇ: PÇ4, PÇ5, PÇ6 |
| 7 | 7. Sağlık alanındaki etik, sosyal ve teknolojik gelişmelere duyarlı bir sağlık çalışanı tutumu sergileyebilme. → Bloom Düzeyi: C6 (Yaratma / Sentez) | Bilgi Türü: Tutumsal | İlişkili PÇ: PÇ8, PÇ9 |