NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU / YAŞLI BAKIMI / YAB2022 - SAĞLIK GÜNDEMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1511551511111115
2155415115555511
3414111111111111
4151111114414114
5411151411141143
6144311311311111
7111111111111111
8411114111113411
9113411113331111
10131113111111311
11111111111111111
12311113111111131
13111111111111111
14111111111111111
15111111111111111
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU / YAŞLI BAKIMI / YAB2022 - SAĞLIK GÜNDEMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Öğrenciler, sağlık haberlerini analiz ederek tıbbi dezenformasyonu tespit edebilir ve sosyal medyanın sağlık üzerindeki etkilerini eleştirel olarak değerlendirebilir.
2Öğrenciler, farklı sağlık sigortası sistemlerini karşılaştırarak özel ve kamu sağlık hizmetlerinin avantaj ve dezavantajlarını açıklayabilir.
3Öğrenciler, pandemilerin toplum üzerindeki etkilerini analiz edebilir
4Sağlık hizmetlerinin finansal yönlerini değerlendirerek etik sorunları tartışabilir.
5Öğrenciler, yapay zeka ve dijital sağlık teknolojilerinin sağlık hizmetlerinde nasıl bir dönüşüm sağladığını açıklayabilir.
6Öğrenciler, sağlık çalışanlarının iş yükü, tükenmişlik ve şiddet gibi sorunlarını analiz ederek çözüm önerileri geliştirebilir.
7Öğrenciler, sağlıkta yapay zeka kullanımının etik boyutlarını tartışarak potansiyel faydalar ve riskleri değerlendirebilir.
8Ara Sınav Haftası (Değerlendirme haftası)
9Öğrenciler, yaşlı nüfusun artışının sağlık hizmetleri üzerindeki etkisini analiz edebilir ve geriatri alanındaki yenilikleri açıklayabilir.
10Öğrenciler, sağlık hizmetlerine erişimdeki küresel eşitsizlikleri tanımlayarak evrensel sağlık sigortasının gerekliliğini tartışabilir.
11Öğrenciler, afet ve kriz durumlarında sağlık hizmetlerinin nasıl organize edildiğini açıklayabilir.
12Öğrenciler, kadın sağlığına özgü sorunları analiz ederek küresel sağlık politikalarındaki yansımalarını tartışabilir.
13Öğrenciler, bağımlılıkla mücadelede farklı politika ve tedavi yöntemlerini değerlendirerek etkili stratejileri açıklayabilir.
14Öğrenciler, sağlık sektöründeki girişimcilik ve inovasyon süreçlerini analiz ederek yenilikçi çözümler geliştirebilir.
15Öğrenciler, gelecekte sağlık sistemlerinin nasıl şekilleneceğini tartışarak yapay zeka ve nano tıp gibi yenilikçi yaklaşımları değerlendirebilir.