| 1 | H1: Ulusal ve küresel sağlık politikalarını tanımlayabilme ve sağlık sistemlerinin temel yapı taşlarını açıklayabilme. (1. hafta). Bloom / Alan Düzeyi: Anlama (C2). Alan Türü: Bilgi (olgusal + kavramsal). |
| 2 | H2: Küresel sağlık krizlerini ve pandemilerin toplumsal etkilerini örneklerle değerlendirebilme. (2. hafta). Bloom / Alan Düzeyi: Analiz (C4). Alan Türü: Bilgi (kavramsal). |
| 3 | H3: Sağlık ekonomisi, dijital sağlık ve telemedicine uygulamalarını tanımlayabilme ve sağlık hizmetlerine etkilerini tartışabilme. (3–4. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Değerlendirme (C5). Alan Türü: Bilgi (kavramsal + işlemsel). |
| 4 | H4: Sağlık çalışanlarının karşılaştığı etik, mesleki ve psikososyal sorunları analiz edebilme ve çözüm önerileri geliştirebilme. (5–6. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Değerlendirme (C5). Alan Türü: Bilgi + Tutum (etik farkındalık). |
| 5 | H5: Küresel yaşlanma, sağlıkta eşitsizlikler ve toplumsal adalet kavramlarını eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilme. (7–9. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Değerlendirme (C5). Alan Türü: Bilgi + Tutum. |
| 6 | H6: Afet ve kriz dönemlerinde sağlık hizmetlerinin organizasyonunu, kadın sağlığı ve bağımlılıkla mücadele politikalarını açıklayabilme. (10–12. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Anlama (C2). Alan Türü: Bilgi (olgusal + kavramsal). |
| 7 | H7: Sağlık girişimciliği, yenilikçi teknolojiler ve etik medya kullanımı konularında farkındalık geliştirebilme. (13–14. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3) + Değerlendirme (C5). Alan Türü: Tutum + Bilgi. |
| 8 | H8: Güncel sağlık haberlerini eleştirel olarak analiz edebilme, sağlık okuryazarlığı ve etik bilgi paylaşımı becerisi geliştirebilme. (15. hafta). Bloom / Alan Düzeyi: Yaratma (C6). Alan Türü: Tutum + Beceri (iletişimsel). |