| 1 | 1-Türkiye'de eğitime etki eden coğrafi, sosyal ve ekonomik faktörleri kavrayabilme. |
| 2 | 2- Kırsal ve dağınık yerleşim birimlerinde çocukların eğitim gereksinimlerini karşılama yollarını açıklayabilme. |
| 3 | 3- Alternatif eğitim Uygulamalarını karşılaştırabilme. |
| 4 | 4- Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim uygulaması bilgisi. |
| 5 | 5- Müstakil sınıftan birleştirilmiş sınıfa geçişin eğitim üzerindeki etkilerini açıklayabilme. |
| 6 | 6- Birleştirilmiş Sınıflarda Planlama yapabilme. |
| 7 | 7- Birleştirilmiş sınıflarda oyunların çocukların gelişim alanlarına etkisinin farkında oluş. |
| 8 | 8- Birleştirilmiş sınıflarda fen eğitiminin önemini açıklayabilme. |
| 9 | 9- Birleştirilmiş sınıflı okullarda kaynak teminini açıklayabilme. |
| 10 | 10- Birleştirilmiş sınıflı ilkokullarda görevli öğretmenler için tutulması gereken dosyalar ve resmi yazışmalara örnekler verebilme. |
| 11 | 11- Birleştirilmiş sınıflarda okul yönetimi bilgisi. |
| 12 | 12- Birleştirilmiş Sınıflarda Öğrenme - Öğretme Sürecini açıklayabilme. |
| 13 | 13- Birleştirilmiş Sınıflarda Sınıf Yönetimi bilgisi. |