| 1 | Başlangıç ve yerleştirme | |
| 2 | Vaka seçimi | |
| 3 | Kaba Değerlendirme I – tarama ve rutin çözümleme | |
| 4 | Kaba Değerlendirme II – ortam ve erişilebilirlik taraması | |
| 5 | Ayrıntılı Değerlendirme I – ölçüt bağımlı ölçüm ve hata analizi | |
| 6 | Ayrıntılı Değerlendirme II – BEP okuma ve kısa hedef yazımı | |
| 7 | Öğretim Boyutları I – içerik & yöntem–teknik & ipuçları | |
| 8 | Öğretim Boyutları II – materyal/teknoloji, zaman ve grup düzeni | |
| 9 | Mikro-öğretim 1 (eşli) + Rehberlik Servisi iş birliği | |
| 10 | Problem Davranış Sağaltımı I – işlevsel değerlendirme (FBA) temeli | |
| 11 | Problem Davranış Sağaltımı II – destek planı ve alternatif davranış | |
| 12 | Kapsayıcı sınıfta uygulama: kaynaştırma uyarlamaları | |
| 13 | Öz değerlendirme | |
| 14 | Dosya sunumu ve teslimi | |