| 1 | Okul/kurumun örgütsel yapısını, iş akışlarını ve güvenlik–mevzuat süreçlerini sahada tanımlayabilmek ve uygulamaya yansıtabilmek. |
| 2 | Rehber öğretmenle birlikte destek öğretim etkinliklerini planlayabilmek, sınıf içi uygulamalara etkili biçimde katılabilmek ve sorumluluk alabilmek. |
| 3 | Öğrenci performansını gözlem formları/çetele–kontrol listeleri ile izleyebilmek, verileri dijital araçlarla kaydedebilmek ve bulgulara göre mikro müdahale tasarlayabilmek. |
| 4 | Aile, öğretmen ve uzmanlarla etkili iletişim ve iş birliği kurabilmek; toplantılara hazırlanabilmek ve geribildirim sunabilmek. |
| 5 | Etik ilkelere uygun tutum sergileyebilmek; yansıtıcı günlük/portfolyo oluşturabilmek ve mesleki gelişim hedefleri belirleyebilmek. |