EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OEZ3009 - ÖZEL EĞİTİMDE FİZİKSEL EĞİTİM VE SPOR
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Motor gelişim alanlarını uygun araçlarla değerlendirebilir, bireysel gereksinim profili oluşturabilir ve öncelikli kazanımları belirleyebilir.
2BEP ile uyumlu uyarlanmış beden eğitimi–spor ders planını hazırlayabilir; ısınma–soğuma ve risk yönetimi adımlarını planlayabilir.
3Etkinliklerin zorluk düzeyini (tempo, süre, mesafe) düzenleyebilir; ekipman/mekân erişilebilirliğini sağlayabilir; yardımcı araçları kullanabilir.
4Akran iş birliği, istasyon çalışması ve rol dönüşümü gibi stratejilerle sosyal katılımı artıran etkinlikleri planlayıp uygulayabilir.
5Gözlem, beceri kontrol listesi, performans testleri ve dijital izleme araçları ile verileri toplayabilir; bulguları aile–uzman ekiple paylaşabilir; programı güncelleyebilir ve aktif yaşamı teşvik eden ev/okul–toplum bağlantılarını kurabilir.