| 1 | Motor gelişim alanlarını uygun araçlarla değerlendirebilir, bireysel gereksinim profili oluşturabilir ve öncelikli kazanımları belirleyebilir. |
| 2 | BEP ile uyumlu uyarlanmış beden eğitimi–spor ders planını hazırlayabilir; ısınma–soğuma ve risk yönetimi adımlarını planlayabilir. |
| 3 | Etkinliklerin zorluk düzeyini (tempo, süre, mesafe) düzenleyebilir; ekipman/mekân erişilebilirliğini sağlayabilir; yardımcı araçları kullanabilir. |
| 4 | Akran iş birliği, istasyon çalışması ve rol dönüşümü gibi stratejilerle sosyal katılımı artıran etkinlikleri planlayıp uygulayabilir. |
| 5 | Gözlem, beceri kontrol listesi, performans testleri ve dijital izleme araçları ile verileri toplayabilir; bulguları aile–uzman ekiple paylaşabilir; programı güncelleyebilir ve aktif yaşamı teşvik eden ev/okul–toplum bağlantılarını kurabilir. |