| 1 | Dersin çerçevesi ve uyarlanmış beden eğitimi (UBE) ilkeleri | |
| 2 | Motor gelişim alanları ve tarama araçları | |
| 3 | Mevcut performans düzeyi ve gereksinim profili oluşturma | |
| 4 | BEP’le uyumlandırılmış hedef yazımı ve ders planı | |
| 5 | Kondisyon bileşenleri ve uyarlamalar (ısınma–soğuma dâhil) | |
| 6 | Görev analizi ve zorluk basamakları | |
| 7 | Temel motor beceriler: yer değiştirme–nesne kontrolü–duruş/denge | |
| 8 | Oyun ve etkinlik tasarımı: küçük alan oyunları ve işbirlikli düzenekler | |
| 9 | Ekipman ve mekân uyarlamaları, yardımcı araçlar | |
| 10 | Davranış düzenleme ve sosyal beceriler için beden eğitimi | |
| 11 | Ölçme–izleme planı | |
| 12 | Engel türlerine özgü uyarlamalar | |
| 13 | Spor branşı uyarlamaları I – Takım sporları | |
| 14 | Spor branşı uyarlamaları II – Bireysel & hedefe yönelik sporlar + ünite planı | |