1 | Büyük/küçük kas becerileri, denge, koordinasyon, esneklik, kuvvet ve dayanıklılık alanlarında motor performansı değerlendirebilmek ve gereksinim profili oluşturabilmek. |
2 | BEP ile uyumlu, güvenlik ve etik ilkeler gözeten uyarlanmış beden eğitimi ve spor öğretim planı tasarlayabilmek (ısınma–soğuma, risk yönetimi, sağlık bilgilerini dikkate alarak). |
3 | Farklı yetersizlik profilleri için erişilebilir etkinlik ve oyunları seçip uyarlayabilmek; ekipman ve mekân düzenlemelerini planlayabilmek; yardımcı araçları kullanabilmek. |
4 | Fiziksel etkinlik yoluyla sosyal beceri, öz-düzenleme, takım çalışması ve katılımı destekleyen öğretim stratejilerini uygulayabilmek (akran destekli/işbirlikli etkinlikler, istasyon çalışmaları vb.). |
5 | Süreç ve sonuç değerlendirme araçlarıyla performansı izleyebilmek, veri temelli kararlar alabilmek; aile ve ilgili uzmanlarla (fizyoterapist, ergoterapist vb.) iş birliği kurabilmek; aktif yaşam alışkanlıklarını sürdürülebilir biçimde destekleyebilmek. |