| 1 | Türk İşaret Dili’nin Temel Özellikleri ve Yapısı | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 2 | Türk İşaret Dili’nde Harfler ve Alfabe | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 3 | Sayılar ve Matematik İşaretleri | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 4 | Kendisiyle İlgili Temel İşaretler (ad, yaş, duygu ifadeleri vb.) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 5 | Çevre ile İlgili İşaretler (aile, okul, meslek, günlük yaşam kavramları) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 6 | Günlük Hayatta Kullanılan Temel İşaretler I (selamlaşma, ihtiyaç bildirme vb.) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 7 | Günlük Hayatta Kullanılan Temel İşaretler II (yön, yer, zaman bildirme) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 8 | Türk İşaret Dili’nde Cümle Kurma Temelleri | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 9 | Türk İşaret Dili’nde Dilbilgisi Yapıları I (söz dizimi, zamirler, zaman ekleri) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 10 | Türk İşaret Dili’nde Dilbilgisi Yapıları II (soru cümleleri, olumsuzluk, vurgu) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 11 | Karşılıklı Konuşma Çalışmaları I (ikili iletişim uygulamaları) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 12 | Karşılıklı Konuşma Çalışmaları II (grup çalışmaları ve diyaloglar) | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 13 | Genel Değerlendirme, Uygulamalar ve Güncel Yaklaşımlar | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |
| 14 | Dünyada ve Türkiye’de İşaret Dili: Tarihçe ve Genel Özellikler | Türk İşaret Dili Dersi Öğretim Programı: 1,2 ve 3. Sınıflar için (2017), Milli Eğitim Bakanlığı, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü. Barışık, E. (2012). Türk İşaret Dili Kılavuzu, TDK Bilim. |