| 1 | Zihin yetersizliğinin nedenlerini, özelliklerini ve sınıflandırılmasını açıklar |
| 2 | Zihin yetersizliği riski altındaki öğrencilerin tanılama ve değerlendirme süreçlerini açıklar |
| 3 | Zihin yetersizliğine sahip öğrencilere yönelik kanıta dayalı uygulamaları ifade eder. |
| 4 | Zihin yetersizliği tanılı öğrencilerin aileleri ile ilgili farkındalık sahibi olur. |
| 5 | Otizm spektrum bozukluğunun nedenleri, tarihsel geçmişi, özellikleri ve sınıflandırılması hakkında açıklamalar yapar. |
| 6 | OSB'li öğrencilerin tanılama ve değerlendirme süreçlerini açıklar |
| 7 | OSB'li öğrencilere yönelik kanıta dayalı uygulamalar ile ilgili soruları cevaplar |