| 1 | Zihin yetersizliğinin nedenleri, özellikleri ve sınıflandırılması | Diken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ |
| 2 | Zihin yetersizliğinin tanılanması ve değerlendirilmesi | Diken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ |
| 3 | Zihin Yetersiziliği tanılı öğrencilerin eğitim ortamları ve süreçleri | Diken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ |
| 4 | Zihin yetersizliği tanılı öğrencilere yönelik kanıt temelli uygulamalar | Diken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ |
| 5 | Zihin Yetersizliği tanılı öğrencilere yönelik kanıt temelli uygulamalar II | Diken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ |
| 6 | Zihin yetersizliği tanılı çocuğa sahip ailelerin ihtiyaçları ve beklentileri | Diken, H. İ. & Bakkaloğlu, H. (2018). Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu. PEGEM AKADEMİ |
| 7 | Otizm spektrum bozukluğu nedenleri, yaygınlığı ve OSB'li bireylerin özellikleri | Tekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik |
| 8 | OSB'nin sınıflandırılması, tanılanması ve değerlendirilmesi | Tekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik |
| 9 | OSB'li bireylerin eğitim ortamları ve süreçleri | Tekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik |
| 10 | OSB'de kanıt temelli uygulamalar I | Tekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik |
| 11 | OSB'de kanıt temelli uygulamalar II | Tekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik |
| 12 | OSB'li çocuğa sahip ailelerin ihtiyaç ve beklentileri | Tekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik |
| 13 | Zihin yetersizliği ve Otizm spektrum bozukluğu tanılı öğrencilerin bulunduğu sınıflarda sınıf yönetimi | Tekin-İftar, E. (2019). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Eğitimleri. Vize Akademik |
| 14 | Otizm spektrum bozukluğu Ulusal Eylem Planı | II. Otizm Ulusal Eylem Planı |