1 | Tanılamaya Giriş: Amaç, Nedenler ve İlkeler | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
2 | Tanılama Zamanı ve Aşamaları | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
3 | Norm Tabanlı Tanılama Yöntemleri | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
4 | Örneklem Tabanlı Tanılama Yöntemleri | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
5 | Ölçüt Tabanlı Tanılama Yöntemleri | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
6 | Bireye Dayalı Tanılama Yaklaşımları | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
7 | Programa Dayalı Tanılama Yaklaşımları | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
8 | Tanılama Süreci: Evreler ve Uygulama Basamakları | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
9 | Zekâ Ölçeklerinin Temel Yapısı ve Kullanım Alanları | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
10 | Anadolu-Sak ve Weschler Zekâ Ölçekleri | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
11 | Stanford-Binet ve Raven Zekâ Ölçekleri | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
12 | Tanılamada Güncel Sorunlar: Yüzde Sorunu ve Eşit Olmayan Temsil | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
13 | Tanılamada Güncel Sorunlar: Tavan Etkisi ve Uygulamadaki Yansımaları | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |
14 | Özel Yetenekli Öğrencilerin Tanılanmasında Güncel Eğilimler ve Değerlendirme | Serdar Köksal, M. (2022). (Ed.). Üstün Zekâlı Ve Yeteneklilerin Eğitimi. Ankara: Nobel Akademi. Demirel Dingeç, Ş. (2023). (Ed.). Özel Yetenekli Bireyler Ve Aileleri - Roller, İhtiyaçlar, Öneriler. Ankara: Nobel Akademi İğci Şengüler, M. (2023). (Ed.). Üstün Zekâ Ve Yetenek. Ankara: Nobel Akademi. |