|
PÇ1
|
Matematik ve temel bilimler alanında yeterli bilgi birikimine sahip olma ve bu bilgileri gıda mühendisliği alanında kullanabilme becerisi
|
|
PÇ2
|
Gıda mühendisliği ve teknolojisi ile ilgili alanlardaki uygulamalarda problemleri saptama, tanımlama, formüle etme ve çözme; bu amaçla uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçme ve uygulama becerisi
|
|
PÇ3
|
Gıda Mühendisliği ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme ve karşılaşılacak sorunların çözümlenmesinde önderlik yapabilme
|
|
PÇ4
|
Gıda Mühendisliği için gerekli modern teknik ve araçları geliştirme, seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi
|
|
PÇ5
|
Gıda Mühendisliği problemlerinin incelenmesi için deney/proje tasarlama, uygulama ve sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi
|
|
PÇ6
|
Gıda Mühendisliği ile ilgili disiplinler arası etkileşimi kavrama ve bu bilgileri sentezleyerek yeni bilgiler ve teoriler oluşturabilme
|
|
PÇ7
|
Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda çalışabilme becerisi
|
|
PÇ8
|
Bilgiye erişebilme; sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi, bir yabancı dilde alanındaki bilgileri izleyebilme ve iletişim kurabilme
|
|
PÇ9
|
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğinin anlaşılması ve farkındalığın artması
|
|
PÇ10
|
Mesleki etik ve sorumluluk bilinci
|
|
PÇ11
|
Girişimcilik, yenilikçilik ve sürdürebilir kalkınma hakkında farkındalık sahibi olma
|
|
PÇ12
|
Gıda ile ilgili mevzuata ve yönetim sistemlerine hâkim olma
|
|
PÇ13
|
Çağın sorunları hakkında bilgi sahibi olma
|