| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ1 
                                       | 
                                      
                                          Farklı akademik disiplinlerden edinilen bilgileri bireysel ilgi ve hedefler doğrultusunda kullanır. (TYYÇ- Bilgi)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ2 
                                       | 
                                      
                                          Eğitim sistemini, eğitim programını, okulun örgütsel yapısını ve okul iklimini, eğitimin felsefi, sosyolojik ve psikolojik temelleri bağlamında değerlendirir. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ3 
                                       | 
                                      
                                          Eğitim sürecindeki uygulamaları, Türk eğitim sisteminin amaç ve ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilir biçimde yürütür. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ4 
                                       | 
                                      
                                          Eğitim sürecini, bireysel farklılıklar, çevresel koşullar ve mevcut olanaklara uygun yöntem, teknoloji ve ölçme araçlarıyla planlar. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ5 
                                       | 
                                      
                                          Sahip olduğu sanatsal bilgileri eğitim-öğretim alanına aktarır. (TYYÇ- Bilgi)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ6 
                                       | 
                                      
                                          Plastik Sanatların ve Grafik sanatların teorik ve uygulamalı alanlarında kendini geliştirir ve yeterlilik kazanır. (TYYÇ- Öğrenme Yetkinliği)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ7 
                                       | 
                                      
                                          Resim-İş Öğretmenliği uygulamalarındaki hedefler doğrultusunda program yapabilme ve uygulayabilme becerisi kazanır. (TYYÇ-Beceriler)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ8 
                                       | 
                                      
                                          Sanatsal uygulamalar ve Resim-İş Öğretmenliği uygulamalarındaki problemleri çözümleme becerisi kazanır. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ9 
                                       | 
                                      
                                          Öğrenciler hayatları boyunca sanat yapan üreticiler veya sanatı bilinçli izleyen tüketiciler olarak, içinde yaşadıkları kültüre katkı sağlar. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ10 
                                       | 
                                      
                                          Sanatı görsel bir iletişim formu olarak kullanmada ve değerlendirmede güven ve yeterlik kazanır, öğrenciler görsel okuryazarlık kazanır. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ11 
                                       | 
                                      
                                          Bilim, sanat ve çağdaş konular hakkında gelişmeleri izleyerek kendini geliştirme becerisi kazanır. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ12 
                                       | 
                                      
                                          Sahip olduğu fikirleri yazılı, sözlü ya da uğraştığı sanatsal alanla ifade edebilme becerisi kazanır. (TYYÇ-Beceriler)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ13 
                                       | 
                                      
                                          Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme yetisini kazanır. (TYYÇ-Alana Özgü Yetkinlik)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ14 
                                       | 
                                      
                                          Tarihi ören yerlerini, anıtları, müzeleri, sanat galerilerini, atölyelerini ve tasarım stüdyolarını tanıyarak kültür ve tabiat varlıklarına sahip çıkar. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)  
                                       | 
                                  
                              
	
		| 
                                   | 
                                      | 
                                          PÇ15 
                                       | 
                                      
                                          Özgün düşünme, üretme ve deneme kapasitelerini geliştirir. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)  
                                       |