|
PÇ1
|
Farklı akademik disiplinlerden edinilen bilgileri bireysel ilgi ve hedefler doğrultusunda kullanır. (TYYÇ-Bilgi)
|
|
PÇ2
|
Eğitim sistemini, eğitim programını, okulun örgütsel yapısını ve okul iklimini, eğitimin felsefi, sosyolojik ve psikolojik temelleri bağlamında değerlendirir. TYYÇ-Bilgi)
|
|
PÇ3
|
Eğitim sürecindeki uygulamaları, Türk eğitim sisteminin amaç ve ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilir biçimde yürütür. (TYYÇ-Alana Özgü Yetkinlik)
|
|
PÇ4
|
Eğitim sürecini, bireysel farklılıklar, çevresel koşullar ve mevcut olanaklara uygun yöntem, teknoloji ve ölçme araçlarıyla planlar. (TYYÇ-Beceri)
|
|
PÇ5
|
İngilizceyi ve Türkçeyi iletişimsel bağlamlarda doğru ve etkili biçimde kullanır. (TYYÇ-Beceri; TYYÇ-İletişim ve sosyal etkinlik)
|
|
PÇ6
|
İngilizce programı doğrultusunda öğrenme-öğretme süreçlerini öğrencilerin yaş grupları, dilsel ve bilişsel düzeyleri, öğrenme stilleri, ilgi ve ihtiyaçları ile özel eğitim gereksinimlerini dikkate alarak planlar ve uygular. (TYYÇ-Beceri; TYYÇ-Alana özgü yetkinlik)
|
|
PÇ7
|
İngilizce öğretiminde ölçme-değerlendirme araçlarını kullanarak süreci değerlendirir ve gerekli düzenlemeleri yapar. (TYYÇ-Beceri; TYYÇ-Bağımsız çalışabilme ve sorumluluk)
|
|
PÇ8
|
Öğrencilerin dil becerilerini geliştirmek için çeşitli materyal ve etkinliklerden yararlanır. (TYYÇ-Beceri; TYYÇ-İletişim ve sosyal yetkinlik)
|
|
PÇ9
|
Çağdaş dil öğretim yöntemlerini ve eğitim kuramlarını eğitim süreçlerinde kullanır. (TYYÇ-Bilgi; TYYÇ-Alana özgü yetkinlik)
|
|
PÇ10
|
Demokrasi, insan hakları, toplumsal ve mesleki etik ilkeleri benimseyerek, ilgili yasa, yönetmelik ve mevzuat çerçevesinde hak ve sorumluluklarının bilincinde davranır. (TYYÇ -Bilgi; TYYÇ-İletişim ve sosyal yetkinlik)
|
|
PÇ11
|
Öğrenme ortamını uygun materyaller ve bilgi-iletişim teknolojileriyle zenginleştirir. (TYYÇ-Beceri; TYYÇ-Öğrenme yetkinliği)
|
|
PÇ12
|
Eleştirel ve yaratıcı düşünme ile problem çözme becerilerinin gelişimini destekler. (TYYÇ-Beceri; TYYÇ-Öğrenme yetkinliği)
|
|
PÇ13
|
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak araştırma yapar ve yaşam boyu öğrenmeyi sürdürür. (TYYÇ-Alana özgü yetkinlik; TYYÇ-Öğrenme yetkinliği)
|
|
PÇ14
|
Ulusal ve uluslararası mesleki etkinliklere katılarak, çevreyle iş birliği yapar ve toplumsal katkı sağlar. (TYYÇ-Alana özgü yetkinlik; TYYÇ-İletişim ve sosyal yetkinlik)
|
|
PÇ15
|
Türkçe ve İngilizce dil yapılarına hâkim olur, kültürler arası karşılaştırma yapar ve en az bir yabancı dili Avrupa Dil Portföyü A2 düzeyinde kullanır. (TYYÇ-Bilgi; TYYÇ-Beceri; TYYÇ-Alana özgü yetkinlik)
|