| 1 | H1: Klinik uygulama ortamını tanıyabilme, kurum kurallarına ve etik ilkelere uygun davranabilme. (1. hafta). Bloom Düzeyi: Anlama (C2) + Tutum (A2). Alan Türü: Tutum (etik + mesleki uyum). |
| 2 | H2: Yaşlı bireylerin sağlık durumunu gözlemleyebilme ve anamnez–bakım uygulama formunu doğru biçimde doldurabilme. (2–4. haftalar). Bloom Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü: Beceri (bilişsel + işlemsel). |
| 3 | H3: Yaşlı bireyin günlük yaşam aktivitelerine (beslenme, mobilizasyon, kişisel hijyen, pozisyon verme vb.) destek sağlayabilme. (5–8. haftalar). Bloom Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü: Beceri (psikomotor). |
| 4 | H4: Yara bakımı, ilaç uygulamaları, yaşamsal bulguların izlenmesi ve raporlanması gibi klinik işlemleri güvenli biçimde gerçekleştirebilme. (9–12. haftalar). Bloom Düzeyi: Uygulama (C3) + Değerlendirme (C5). Alan Türü: Beceri (psikomotor + bilişsel). |
| 5 | H5: Klinik uygulamalarda karşılaşılan vakaları analiz edebilme, ekip çalışmasına katılabilme ve mesleki iletişim becerilerini sergileyebilme. (13–15. haftalar). Bloom Düzeyi: Analiz (C4) + Tutum (A3). Alan Türü: Tutum + Beceri. |