| 1 | 1. Etik ve deontoloji kavramlarını tanımlayabilme, benzer ve farklı yönlerini açıklayabilme. → Bloom Düzeyi: C2 (Anlama) | Bilgi Türü: Olgusal + Kavramsal | İlişkili PÇ: PÇ1, PÇ9 |
| 2 | Sağlık alanında karşılaşılan etik ikilemleri ayırt edebilme ve çözüm yollarını tartışabilme. → Bloom Düzeyi: C4 (Analiz) | Bilgi Türü: Kavramsal + İşlemsel | İlişkili PÇ: PÇ5, PÇ9 |
| 3 | 3. Mesleki etik ilkelerini (yararlılık, zarar vermeme, adalet, özerklik) yaşlı bakım uygulamalarına uyarlayabilme. → Bloom Düzeyi: C3 (Uygulama) | Bilgi Türü: İşlemsel | İlişkili PÇ: PÇ1, PÇ5, PÇ9 |
| 4 | 4. Yaşlı bireylerde mahremiyet, onam ve hak kavramlarını değerlendirebilme ve etik karar verebilme. → Bloom Düzeyi: C5 (Değerlendirme) | Bilgi Türü: Tutumsal | İlişkili PÇ: PÇ1, PÇ6, PÇ9 |
| 5 | 5. Sağlık çalışanlarının etik sorumluluklarını ve profesyonel davranış standartlarını açıklayabilme. → Bloom Düzeyi: C2 (Anlama) | Bilgi Türü: Kavramsal | İlişkili PÇ: PÇ1, PÇ9 |
| 6 | 6. Güncel tıp etiği konularını (organ nakli, ötenazi, üreme sağlığı, genetik araştırmalar vb.) eleştirel biçimde tartışabilme. → Bloom Düzeyi: C5 (Değerlendirme) | Bilgi Türü: Tutumsal + Kavramsal | İlişkili PÇ: PÇ5, PÇ8, PÇ9 |
| 7 | 7. Etik ilkelere uygun karar verme ve mesleki davranış geliştirme konusunda sorumluluk alabilme. → Bloom Düzeyi: C6 (Yaratma / Sentez) | Bilgi Türü: Tutumsal | İlişkili PÇ: PÇ7, PÇ8, PÇ9 |