1 | Kişilerarası iletişimi tanımlar, İletişim modeli, iletişim unsurları ve özelliklerini öğrenir |
2 | İletişim modelleri ve kişilerarası iletişim kavram ve kuramları tanır, iletişim ile ilgili konuları bu araçlarla tartışmayı amaçlar |
3 | Dinleme ve geri bildirim, kişilerarası iletişimi engelleyen etkenleri öğrenir |
4 | İletişimi kolaylaştıran etkenler ile duyguların iletişimde rolü ve kullanılmasını öğrenir |
5 | İletişimde çatışma ve önlenmesini öğrenir |
6 | İletişimde ülkenin ve dünyanın gündemindeki olayları izleme ve gelişmeleri takip eder |
7 | Yaşlı bakımında veri toplama, yorumlama, uygulama, değerlendirme aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder |
8 | İletişimde öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için sağlık ekibi üyeleri ile işbirliği yapar |
9 | Temel iletişim bilgilerini kullanarak yaşlı, hasta yakınları, ekip arkadaşları, yöneticiler, toplum ile güvenli iletişim kurar, bağımlı ve bağımsız görevleri yerine getirir |
10 | Aileyi, toplumu, kurumları bilgilendirme, düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır |
11 | Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevrede proje ve etkinliklere katkı verir, toplumun yaşlı bakımına katılımında bireyleri destekler |
12 | Yaşlılarla, aileleri, ekip, yöneticileri ve toplumun diğer kesimleriyle, sözlü ve yazılı iletişim olanaklarını kullanarak iletişimi sağlar |
13 | Hasta, ailesi, ekip, yöneticileri ve toplum ile iletişim kurmak için uygun etkinlikler planlar ve uygular |
14 | Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanır, yaşlı bakımı ile ilgili bilgileri izler, meslektaşları ile iletişim kurar |
15 | Alanında gereken Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansının temel düzeyde bilgisayar yazılımıyla bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır |