GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ / TEKSTİL VE MODA TASARIMI / TMT4007 - MARKA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
 
ÖĞRENME KAYNAKLARI (KİTAP VE DİĞER MATERYALLER) 
1Aslı Yüksel, Ülkü Yüksel (2009) Marka Yönetimi ve Marka Değerinin Ölçülmesi, Beta Yayınları.
2Işıl Karpat Aktuğlu (2004), Marka Yönetimi, İletişim Yayınları.
3İslamoğlu , A.H. ve Fırat, D. (2011). Stratejik Marka Yönetimi, Beta Basım Yayın.
4ERDİL, Sabri ve Yeşim UZUN (2009), Marka Olmak, Beta Yayıncılık, İstanbul
5TUNGATE, Mark (2006) Modada Marka Olmak, Rota Yayın, İstanbul.
6İSLAMOĞLU, Hamdi ve Remzi ALTUNIŞIK (2008), Tüketici Davranışları, Beta Yayıncılık, İstanbul
7MUCUK İsmet (2007), Pazarlama İlkeleri, Türkmen Kitabevi, İstanbul