GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ / TEKSTİL VE MODA TASARIMI / TMT4007 - MARKA YÖNETİMİ VE PAZARLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Marka ve Marka Yönetimi1,3
2Marka Bilinirliliği, Marka İmajı, Marka Kişiliği, Marka Çağrışımları 1,2
3Rekabet ile marka ilişkisi: Rekabet için marka yaratma ve kalite2
4Etkili marka stratejileri1,3
5Pazarlamanın tanımı, moda endüstrisindeki yeri ve önemi 1,2,7
6Pazarlama fonksiyonları ve pazarlama karması 1,2,7
7Pazarlama karması3,7
8Tüketici ve pazar çeşitleri, pazar bölümlendirme ve hedef pazar seçimi6,7
9Tüketici davranışları 6,7
10Fiyat ve fiyatlandırmanın önemi, fiyatlandırmada göz önünde tutulması gereken faktörler, fiyatlandırma usulleri 4,7
11Tutundurmanın önemi ve çeşitleri, reklam kişisel satış, tanıtma ve satış geliştirme 7
12Modada pazarlama ve markalaşma kriterleri 4,5,7
13Moda endüstrisinde stratejik pazarlama süreci ve uygulamaları 3,5,7
14Moda endüstrisinde stratejik pazarlama süreci ve uygulamaları 3,5,7