| 1 | Ders izlencesinin tanıtılması, çocuğu tanıma ve değerlendirmenin amacı, önemi ve ilkeleri | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 2 | Okul öncesi dönemde değerlendirme, değerlendirmede etik ve sorumluluklar | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 3 | Farklı açılardan çocuğu tanıma; çocuk hakkında bilgi toplama | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 4 | Gelişimsel değerlendirme | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 5 | Çocuğu tanımada kullanılan teknikler ve özellikleri: Gözlem ve gözlem teknikleri | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 6 | Çocuğu tanımada kullanılan teknikler ve özellikleri: Görüşme ve görüşme teknikleri | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 7 | Çocuğu tanımada kullanılan teknikler ve özellikleri: Dereceleme ölçekleri ve dereceli puanlama anahtarı kontrol listesi | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 8 | Ara sınav | |
| 9 | Çocuğu tanımada kullanılan teknikler ve özellikleri: Sosyometrik teknikler | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 10 | Çocuğu tanımada kullanılan teknikler ve özellikleri: Performans değerlendirme ve portfolyo | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 11 | Çocuğu tanımada kullanılan teknikler ve özellikleri: Projektif teknikler | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 12 | Çocuğu tanımada kullanılan teknikler ve özellikleri: Standart testler | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 13 | Oyun temelli değerlendirme ve oyun terapisi | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 14 | Çocuğu tanıma ve değerlendirme sürecinde aile | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |
| 15 | Değerlendirme sürecinin ve çıktılarının kullanımı | Kesicioğlu, O. S. & Yıldırım Hacıibrahimoğlu, B. (Ed.) (2018). Erken Çocuklukta Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme. Ankara: Eğiten Kitap. |