| 1 | Sanat eğitiminin kuramsal temelleri & Öğrenme için Evrensel Tasarım | |
| 2 | Öğrenci profili: duyusal–ince motor–iletişim gereksinimleri | |
| 3 | BEP ile uyumlu hedef yazımı ve sanat dersi planı | |
| 4 | Katılım için duyusal düzenleme ve davranışsal katılım stratejileri | |
| 5 | İnce motoru destekleyen boyama/renklendirme uyarlamaları | |
| 6 | Çizgi–biçim–doku: çizim öğretimi ve dokunsal hatlar | |
| 7 | Kolaj–assamblaj: seçim yapma, sıralama, karar verme | |
| 8 | Kil ve üç boyutlu çalışmalar: el kuvveti, iki elle kullanım, konumlandırma | |
| 9 | Görme yetersizliği ve işitme yetersizliğinde sanat öğretimi | |
| 10 | Otizm spektrumunda yapılandırılmış sanat etkinlikleri | |
| 11 | Ortopedik/fiziksel yetersizlik ve hareket sınırlılığına uyarlamalar | |
| 12 | Dijital sanat ve erişilebilirlik ayarları | |
| 13 | Değerlendirme: rubrik–portfolyo–performans ve izleme grafiği | |
| 14 | Paylaşım ve toplulukla etkileşim: sınıf içi mini sergi | |