1 | Özel eğitimde sanat eğitiminin kuramsal ilkelerini, Öğrenme için Evrensel Tasarım yaklaşımını ve malzeme güvenliği–etik–mevzuat boyutlarını açıklayabilmek. |
2 | Öğrencinin duyusal profili, ince motor düzeyi ve iletişim gereksinimleri (görsel destekler, destekleyici ve alternatif iletişim stratejileri) dikkate alınarak BEP ile uyumlu, süreç odaklı sanatsal öğretim planı tasarlayabilmek. |
3 | Erişilebilir sanat malzemeleri ve araçları ile dijital sanat teknolojilerini seçip uyarlayabilmek ve güvenli kullanımını planlayabilmek. |
4 | Atölye rutinleri, akran iş birliği ve ipucunun silikleştirilmesi gibi stratejilerle kültürel çeşitliliğe duyarlı ifade–iletişim–toplumsal katılımı destekleyen etkinlikleri uygulayabilmek. |
5 | Rubrik, portfolyo ve performansa dayalı araçlarla öğrenmeyi izleyip yansıtıcı değerlendirme yaparak bulguları raporlayabilmek ve iyileştirme kararları alabilmek. |