| 1 | 1. Hafta: Dersin Tanıtımı ve Dönem Boyunca Yapılacakların Belirlenmesi | |
| 2 | 2. Hafta: İşitme Yetersizliği: Tanım, Sınıflama, Yaygınlık ve Nedenler | 1,3,4,5 |
| 3 | 3. Hafta: İşitme Yetersizliği Olan Çocukların Gelişim Özellikleri | 1,3,4,5 |
| 4 | 4. Hafta: İşitme Yetersizliği Olan Çocuklara Yönelik Eğitim Ortamları ve Eğitimlerinde Kullanılan İletişim Yaklaşımları | 1,3,4,5 |
| 5 | 5. Hafta: İşitme Yetersizliğinde Tarama, Tanı, Değerlendirme | 1,3,4,5 |
| 6 | 6. Hafta: Görme Yetersizliği: Tanım, Sınıflama, Yaygınlık ve Nedenler | 1,3,4,5 |
| 7 | 7. Hafta: Görme Yetersizliği Olan Bireylerin Gelişim Özellikleri | 1.3.4.5 |
| 8 | 8. Hafta: Görme Yetersizliği Olan Bireyler İçin Eğitim Seçenekleri | 1,3,4,5 |
| 9 | 9. Hafta: Görme Yetersizliğinde Tarama, Tanı, Değerlendirme | 1,3,4,5 |
| 10 | 10. Hafta: Körsağır (Görmeyen–İşitmeyen) Çocukların Eğitimi | 1,3,4,5 |
| 11 | 11. Hafta: İşitme ve Görme Yetersizliği Olan Çocukların Aileleri | 1,3,4,5 |
| 12 | 12. Hafta: İşitme ve Görme Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik Yasal Düzenlemeler ve Haklar | 1,2,3,4,5 |
| 13 | 13. Hafta: İşitme ve Görme Yetersizliği Olan Bireylerin Toplumsal Yaşama Katılımı | 1,3,4,5 |
| 14 | 14. Hafta: Genel Değerlendirme | |
 | Loading… |
   |