| 1 | Öğrenme güçlüğü ve öğrenme problemleri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 2 | Öğrenme süreçleri ve bellek | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 3 | Bellek türleri ve bellek modelleri | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 4 | Öğrenme stratejilerinin kuramsal temelleri | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 5 | Bilişsel stratejiler (tekrar, gruplama, anlamlandırma) | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 6 | Üstbilişsel stratejiler (planlama, izleme, değerlendirme) | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 7 | Motivasyon ve dikkat stratejileri | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 8 | Hatırlamayı geliştiren ve bilgiyi düzenleme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 9 | Zaman yönetimi ve sınav/test stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 10 | Dinleme, not tutma ve kendini düzenleme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 11 | Okuma güçlüğü (disleksi) için öğrenme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 12 | Yazma güçlüğü (disgrafi) için öğrenme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 13 | Matematik güçlüğü (diskalkuli) için öğrenme stratejileri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 14 | Örnek uygulamalar ve vaka analizleri | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |