| 1 | Ögretim teknolojilerinin ögretim sürecindeki yeri ve kullanımı | 1 |
| 2 | Uygun teknoloji planlamasının yapılması ve yürütülmesi | 1 |
| 3 | Ögretim materyalinin seçimi, materyallerin tasarım ve gelis¸tirme ilkeleri, | 1 |
| 4 | Tasarım ögeleri, ders materyali gelis¸tirme | |
| 5 | Ögretim teknolojileri yoluyla iki ve üç boyutlu materyaller gelis¸tirilmesi | 1 |
| 6 | Teknolojik pedagojik alan bilgisi | |
| 7 | Alana özgü teknolojik araç-gereçler ve materyaller (simülasyonlar, animasyonlar, sanal sınıf ve laboratuvar ortamları) | |
| 8 | Fen egitiminde kullanılabilecek diger bilisim teknolojileri (web 2.0 araçları, mobil uygulamalar, ögˆrenci yanıtlama sistemleri, ögˆrenme yönetim sistemleri, artırılmıs¸ gerçeklik uygulamaları, ölçme ve degˆerlendirme araçları vb. | 1 |
| 9 | Fen egitiminde kullanılabilecek diger bilisim teknolojileri (web 2.0 araçları, mobil uygulamalar, ögˆrenci yanıtlama sistemleri, ögˆrenme yönetim sistemleri, artırılmıs¸ gerçeklik uygulamaları, ölçme ve degerlendirme araçları vb. | 1 |
| 10 | Fen egitiminde kullanılabilecek diger bilisim teknolojileri (web 2.0 araçları, mobil uygulamalar, ögˆrenci yanıtlama sistemleri, ögˆrenme yönetim sistemleri, artırılmıs¸ gerçeklik uygulamaları, ölçme ve degerlendirme araçları vb. | |
| 11 | Teknolojinin entegre edildigˆi sınıf ortamları | 1 |
| 12 | etkiles¸imli tahta ve egˆitim portalları | 1 |
| 13 | fen ögˆretiminde alana özgü bilis¸im teknolojilerini kullanma ve gelis¸tirme. | 1 |
| 14 | tüm yılın tekrarı ve değerlendirilmesi | |