| 1 | Sınıf yönetiminin öğretimdeki rolü | |
| 2 | Sınıf yönetimi kuramları ve modelleri | |
| 3 | Kurallar, rutinler ve önleyici stratejiler | |
| 4 | Öğrenci motivasyonu, katılım ve güdülenme | |
| 5 | İletişim ve öğretmen–öğrenci ilişkisi | |
| 6 | Çeşitlilik ve çokkültürlü sınıflarda yönetim | |
| 7 | Zaman yönetimi ve dersin planlanması | |
| 8 | Ara sınav | |
| 9 | Sosyal-duygusal öğrenme (SEL) ve olumlu sınıf iklimi | |
| 10 | Problem davranışların nedenleri ve çözüm yolları | |
| 11 | Restoratif uygulamalar ve travma duyarlı yaklaşımlar | |
| 12 | Teknoloji, dijital vatandaşlık ve sınıf yönetimi | |
| 13 | Kapsayıcı ve eşitlikçi sınıf politikaları | |
| 14 | Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi planlarının sunumu | |