| 1 | DERSİN İÇERİĞİ HAKKINDA BİLGİ VERİLEREK, ÇALIŞMA GURUPLARINNI OLUŞTURULMASI | (21), s 1-26 |
| 2 | DERS KAPSAMINDA YAPILABİLECEK PROJELER HAKKINDA ÖRNEKLER VERİLMESİ VE TARTIŞMA | (21), s 1-26 |
| 3 | YÖNTEM HAKKINDA BİLGİ VERİLMESİ VE ÇALIŞABİLECEKLERİ KURUMLARIN NERELER OLABİLECEĞİ ÜZERİNE İNCELEME BAŞLANMASI | (21), s 1-26 |
| 4 | ÖĞRENCİLERDEN ÖNERİ PROJELER VE ÇALIŞABİLECEKLERİ KURUMLAR HAKKINDA BİLGİLERİNİN PAYLAŞILMASI | (21), s 1-26 |
| 5 | ÖNERİ PROJELERİN KABUL EDİLİP, İLGİLİ KURUMLARLA BAĞLANTIYA GEÇİLMESİ | |
| 6 | ÖĞRENCİLERİN KURUMLARDA UYGULAMAYA BAŞLAMALARI | |
| 7 | ÖĞRENCİLERİN KURUMLARDA UYGULAMA ÇALIŞMALARI | |
| 8 | ÖĞRENCİLERİN KURUMLARDA UYGULAMA ÇALIŞMALARI | |
| 9 | ÖĞRENCİLERİN KURUMLARDA UYGULAMA ÇALIŞMALARI | |
| 10 | ÖĞRENCİLERİN KURUMLARDA UYGULAMA ÇALIŞMALARI | |
| 11 | HAZIRLADIKLARI PROJEYİ VE UYGULAMALARININ DERSDE SUNUMU | |
| 12 | HAZIRLADIKLARI PROJEYİ VE UYGULAMALARININ DERSDE SUNUMU | |
| 13 | HAZIRLADIKLARI PROJEYİ VE UYGULAMALARININ DERSDE SUNUMU | |
| 14 | HAZIRLADIKLARI PROJEYİ VE UYGULAMALARININ DERSDE SUNUMU | |