| 1 | ÖĞRENCİNİN ALAN BİLGİSİNİ KULLANARAK YENİ ÇÖZÜMLER ÜRETMESİ |
| 2 | TOPLUMSAL SORUNLARI FARK ETMESİ VE DUYARLILIĞININ ARTIRILMASI |
| 3 | ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE GEÇMEDEN ÖNCE TOPLUMUN FARKLI KESİMLERİYLE KURDUĞU İLİŞKİLERLE TECRÜBE KAZANMASI |
| 4 | KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR KARŞISINDA ÇOKLU ÇÖZÜMLER ÜRETMESİ |
| 5 | TOPLUMDAKİ FARKLI SINIFLARDA FARKLI SORUN YA DA GÜZELLİKLERİ FARKETMESİ |
| 6 | PROJE ÜRETMENİN VE DOSYA HAZIRLAMANIN TEKNİK BİLGİSİNİ ÖĞRENMESİ |
| 7 | ÜRETİMLERİ SONUNDA ÖĞRENCİNİN MANEVİ DOYGUNLAĞA ULAŞMASI VE BU ŞEKİLDE ÇEVRESİYLE DAHA ÇOK İLGİLENİR HALE GELMESİ |