| 1 | Giriş – Dersin Tanıtılması Okula Hazır Bulunuşluk Nedir? Hazır Bulunuşluğu Etkileyen Faktörler | |
| 2 | Okula Hazır Bulunuşluk Nedir? Hazır Bulunuşluğu Etkileyen Faktörler | |
| 3 | lkokula Hazırlığın Boyutları | |
| 4 | Okula hazırbulunuşluk yeterliliklerinin kazandırılmasına yönelik etkinlikler hazırlama | |
| 5 | Okul öncesi eğitimde okuma yazmaya hazırlık çalışmalarının önemi, temel kavramlar, okuma yazma yaklaşımları, okuma kazanımını etkileyen etmenler, okuma yazma becerilerinin gelişimi | |
| 6 | Erken okuryazarlık, okuma becerileri ve alt alanları-Alfabe bilgisi (alfabe öncesi aşama, logografik düzeyi, kısmi alfabe aşaması/yarı fonetik düzey, tam alfabe aşaması, birleştirilmiş alfabe aşaması/telaffuz) | |
| 7 | Fonolojik süreç becerileri (ses farkındalığı, ses hafızası, ses kullanımı) Sözel dil becerileri ve sözcük bilgisi gelişimi | |
| 8 | Ara sınav | |
| 9 | Fonolojik süreç becerileri (ses farkındalığı, ses hafızası, ses kullanımı) Sözel dil becerileri ve sözcük bilgisi gelişimi | |
| 10 | Yazmaya hazırlık (yazı farkındalığı)-Erken okuryazarlık becerilerinin gelişiminde aile ve öğretmene düşen sorumluluklar | |
| 11 | Okul Öncesinde ilkokula hazırlık çalışmaları hazırlama ve sunma-1 | |
| 12 | Okul Öncesinde ilkokula hazırlık çalışmaları hazırlama ve sunma-2 | |
| 13 | Okul Öncesinde ilkokula hazırlık çalışmaları hazırlama ve sunma-3 | |
| 14 | Okul Öncesinde ilkokula hazırlık çalışmaları hazırlama ve sunma-4 | |
| 15 | Okul Öncesinde ilkokula hazırlık çalışmaları hazırlama ve sunma-5 | |
| 16 | Final sınavı | |