2025 YILI EYLEM PLANI
2025 Yılı Eylem Planı’nda toplam 17 eylem planlanmıştır.
| | | Ocak | Şubat | Mart | Nisan | Mayıs | Haziran | Temmuz | Ağustos | Eylül | Ekim | Kasım | Aralık |
| 1 | Sosyal sorumluluk faaliyetleri yapılması | | | | | | | | | | | √ | |
| 2 | Üniversitenin sağlık hizmeti sunan birimlerinde, Nide’de ilk defa gerçekleştirilen tıbbi uygulama sayısını artırmaya yönelik faaliyetler yapılması | | | | | | | | | | | √ | |
| 3 | Üniversitenin sağlık hizmeti sunan birimlerinde, öğretim elemanlarının, yurt içi veya yurt dışından aldığı hizmet içi eğitim sayısı arttırmaya yönelik faaliyet | | | | | | | | | | | √ | |
| 4 | Niğde’de ihtiyaç duyulan tıbbi uygulamalar için Tıp Fakültesi öğretim elemanlarını hizmet içi eğitim almaya teşvik etmek | | | | | | | | | | | √ | |
| 5 | Niğde’de yeni tıbbi uygulamaları teşvik edecek faaliyetler yapmak | | | | | | | | | | | √ | |
| 6 | Yerleşke çevre temizliği sağlanması | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ |
| 7 | Akademik Personel memnuniyet düzeyini arttırmaya yönelik faaliyetler | | | | | | | | | | | √ | |
| 8 | Birim/Bölüm Akademik Kurul Toplantılarının yapılması | | | | | | | √ | | | √ | | |
| 9 | Öz değerlendirme raporların hazırlanmasına yönelik etkinlik yapılması | | | | | | | | | | | | √ |
| 10 | Birim/Bölüm kalite süreçlerinin değerlendirilmesin ve iyileştirilmesine yönelik etkinlikler yapılması | | | | | | | | | | | | √ |
| 11 | İdari İşleyiş süreçlerin iyileştirilmesine yönelik toplantı ve eğitimler yapılması | | | | | | | | | √ | | | |
| 12 | Kalite çalışmalarında akademik ve idari personelin görüş, öneri ve istediklerini almak için yapılan toplantı sayısını arttırmaya yönelik faaliyetler | | | | | | | | | √ | | | √ |
| 13 | Birim internet sayfasının güncel tutulması | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ | √ |
| 14 | Mezunlara ilişkin faaliyetlerin yapılması | | | | | | | | √ | | | | |
| 15 | Ulusal öğrenci memnuniyet düzeyini arttırmaya yönelik faaliyetler | | | | | | | | | | √ | | |
| 16 | Uluslararası öğrenci memnuniyet düzeyini artırmaya yönelik faaliyetler | | | | | | | | | | √ | | |
| 17 | Engelli öğrenci memnuniyet düzeyini arttırmaya yönelik faaliyetler | | | | | | | | | | √ | | |