|
PÇ1
|
Sekreterlik mesleğini her tür işletme ve büroda uygulama becerisine sahip olur.
|
|
PÇ2
|
Meslek ile ilgili problemleri tanımlama, modelleme ve çözme beceresine sahip olur.
|
|
PÇ3
|
Sekreterlik için gerekli çağdaş teknikleri ve çalışma araçlarını kullanabilme becerisine sahip olur.
|
|
PÇ4
|
Tüm servislerle ve başka işletmelerin bütün departmanlarıyla takım çalışmasını yapabilme becerisine sahip olur.
|
|
PÇ5
|
Bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkındaki gelişmeleri izleyerek kendini ve tüm çalışanları geliştirme becerisine sahip olur.
|
|
PÇ6
|
Kalite ve toplam kalite yönetimi konularında bilinç sahibi olur.
|
|
PÇ7
|
Mesleki etik ve sorumluluk bilincine sahip olur.
|
|
PÇ8
|
Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yeteneğine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade edebilme becerisine sahip olur.
|
|
PÇ9
|
İletişim kurabilme becerisi, meslek yaşantısında mesleki yabancı dil kullanabilme becerisine sahip olur.
|
|
PÇ10
|
Tanımlanmış bir hedef doğrultusunda var olan problem sürecini çözümleme ve tasarlama becerisine sahip olur.
|
|
PÇ11
|
Bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisine sahip olur.
|
|
PÇ12
|
Ulusal ve uluslararası çağdaş sorunları izleyebilme becerisine sahip olur.
|
|
PÇ13
|
Çevre konularına duyarlı ve sosyal ilişkilerde tutarlı olabilme becerisine sahip olur.
|