|
PÇ1
|
İletişim alanının tarihsel gelişimini, temel kavram, kuram ve araştırma yöntemlerini bilir.
|
|
PÇ2
|
Yeni medyaya ilişkin temel kavram ve kuramlarda bilgi sahibidir.
|
|
PÇ3
|
Yeni medyanın yapısal, yönetsel ve teknik özelliklerini bilir.
|
|
PÇ4
|
Dijital içerik formatlarını ve içerikleri iletmek üzere kullanılan yeni iletişim ortamlarının üretim ve yönetim özelliklerini bilir.
|
|
PÇ5
|
Yeni medya okuryazarlığı hakkında bilgi sahibidir.
|
|
PÇ6
|
Alana ilişkin yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik değerler konusunda bilgi sahibidir.
|
|
PÇ7
|
Yeni medya içeriklerini eleştirel olarak analiz etme becerisine sahiptir.
|
|
PÇ8
|
Dijital platformlar için içerik üretimi ve yönetimi ile ilgili ortamları tasarlar, uygular ve geliştirir.
|
|
PÇ9
|
Yeni medya alanındaki araştırma yöntem ve tekniklerini kullanabilme becerisine sahiptir.
|
|
PÇ10
|
Görsel tasarım konularında dijital platformları etkin biçimde kullanma becerisine sahiptir.
|
|
PÇ11
|
Dijital iletileri eleştirel bakış açısıyla ele alma ve çözümleme yetkinliğine sahiptir.
|
|
PÇ12
|
Yeni medya ürünlerini; yaratıcı düşünce, girişimcilik ve özgün bakış açısıyla geliştirme yetkinliğine sahiptir.
|
|
PÇ13
|
Dijital iletişim araçlarını etkin kullanarak yeni medya alanında proje geliştirme, portfolyo haline getirme ve sunma yetkinliğine sahiptir.
|