|
|
|
PÇ1
|
Sinema ve televizyonun teknik ve kuramsal tarihsel gelişimine temel düzeyde hâkimdir.
|
|
|
|
PÇ2
|
Sinema, televizyon ve radyo alanında kuramsal düşünme ve yorumlama becerisi kazanır.
|
|
|
|
PÇ3
|
Radyo televizyon ve sinema sektörünün alanlarında çalışabilecek genel kültür birikimine sahip bir birey olur.
|
|
|
|
PÇ4
|
Yazılı ya da görsel fikirleri yaratıcı süreçler içerisinde bir sinema ya da televizyon projesine dönüştürerek, özgün bir şekilde ifade eder.
|
|
|
|
PÇ5
|
Sinema ve televizyon yapım öncesi süreçlerini planlayabilir, tasarlayabilir ve yürütebilir.
|
|
|
|
PÇ6
|
Sinema ve televizyon yapımlarının gerçekleştirilebilmesi için gerekli yapımcılık etkinliklerini üretken, yaratıcı ve çözüm üreten bir şekilde gerçekleştirebilir.
|
|
|
|
PÇ7
|
Sinema ve televizyon alanına özgü teknolojik gelişimleri yakından takip edebilir ve yeni medyanın karakteristik özelliklerine uyumlu çalışabilir
|
|
|
|
PÇ8
|
Radyo, televizyon ve sinema alanındaki üretim sürecinde bireysel ve takım halinde ekip çalışmasına uygun davranma ve çalışma sürecinde eşgüdüm sağlayabilme becerisi kazanır."
|
|
|
|
PÇ9
|
İletişim teknolojilerini kullanma, değişimleri izleme ve kendini sürekli geliştirme eğilimi kazanır.
|
|
|
|
PÇ10
|
Görsel ve işitsel medyanın üretim süreçlerindeki temel unsurlar ve aşamalar hakkında bilgi sahibidir.
|
|
|
|
PÇ11
|
Güncel görsel-işitsel medya endüstrisini oluşturan teknolojik araçlar ve süreçler hakkında bilgi sahibidir ve alanının temel araçlarını kullanabilir.
|
|
|
|
PÇ12
|
Bilgi birikimine ve estetik anlayışla dayalı her türlü görsel-işitsel içeriği (kısa film, belgesel, fotoğraf, reklam, jenerik, haber) tasarlayabilir, yazabilir, çekebilir ve okuyabilir.
|
|
|
|
PÇ13
|
Sosyal bilimler, iletişim ve film çalışmaları alanlarındaki gelişmeleri, yeni yaklaşım, araştırma ve bilgileri takip eder ve eleştirel bir şekilde değerlendirir
|
|
|
|
PÇ14
|
Başta görsel işitsel alanlarla ilgili olmak üzere tüm toplumsal olay ve olguları kavramsallaştırma ve analiz etme becerisine sahip olur; kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirir.
|
|
|
|
PÇ15
|
Yaratıcı, yenilikçi ve anlaşılabilir bir şekilde yazılı, sözlü ve görsel anlatı biçimleriyle kendini ifade eder.
|