Program Çıktıları

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK PROGRAM KAZANIMLARI/ÇIKTILARI[1]


1.Halkla İlişkiler, reklam, pazarlama ve bütünleşik pazarlama iletişimi alanına ilişkin temel kavram, kuram, yöntem ve modellerini bilir.

2.Hedef kitleye uygun halkla ilişkiler ve reklam mesajları oluşturulmasını bilir.

3.Alanında yapılan faaliyetlerle ilgili periyodik raporlama yapmasını bilir.

4.Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında hedef kitlelere uygun medya planlaması süreçlerini bilir.

5.Örgütsel iletişim modelleri ve işleyişini bilir.

 6.Halkla ilişkilerin bir yönetim fonksiyonu olduğunu bilir.

7.Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili araştırma, planlama yapma yöntem ve tekniklerini bilir.

8.Veri okur-yazarlığı bilgisine sahiptir.

9.Kurum ve kuruluşlardaki kriz yönetimi süreçlerini bilir.

10.Kurum ve kuruluşların tanıtımıyla ilgili medya ve dijital medya iletişim tekniklerini bilir.

 11.Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında medya stratejisinin oluşturulmasını ve uygulamasını bilir.

12.Reklamcılıkla ilgili yasal düzenlemeleri ve etik değerleri bilir.




[1] Bölümümüz program çıktıları, beceriler ve yetkinlikler İLEDAK İletişim Programlarına Özgü Öğretim Kazanımları/Çıktıları,  Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Program Kazanımları/Çıktıları’ndan alınmıştır.



 

Son Güncelleme Tarihi:30.12.2024