| 1 | Definition and scope of comparative education | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (Ed.). Ankara:Eğiten Yayın. |
| 2 | Historical development of comparative education | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (Ed.). Ankara:Eğiten Yayın. |
| 3 | Method and research in comparative education | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (Ed.). Ankara:Eğiten Yayın. |
| 4 | Method and research in comparative education | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. 2) Vaiz, O. (2022). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Osman Vaiz (Ed.). Ankara:Eğiten Yayın. |
| 5 | Turkish education system | Sarpkaya, R. (Ed.) (2010). Türk Eğitim Sistemi ve Okul yönetimi. Ankara: Anı Yayıncılık. Milli Eğitim Temel Kanunu. Kanun no: 1739. Kabul tarihi: 14.6.1973. Resmi Gazete: 24.6.1973/14574. |
| 6 | Pre-School Education in Iceland, Norway, Switzerland (The highest 3 countries in the UNDP Development Index) in addition to Central African Republic, Somali, South Sudan (The lowest 3 countries in the UNDP Development Index) and Türkiye | 1) Erdoğan, İ. (2015). Karşılaştırmalı eğitim sistemleri. İstanbul: Sümer Kitabevi. Balcı, A. (2009). Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri. Ali Balcı (Ed.). Ankara: A Pegem Akademi. |
| 7 | Primary School Education in Iceland, Norway, Switzerland (The highest 3 countries in the UNDP Development Index) in addition to Central African Republic, Somali, South Sudan (The lowest 3 countries in the UNDP Development Index) and Türkiye | Erginer, A. (2009). Avrupa birliği eğitim sistemleri: Türk Eğitim Sistemiyle karşılaştırmalar. Ankara: Pegem Akademi. Bakioğlu, A. (2013). Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi: Pisa’da başarılı ülkelerin eğitim sistemleri. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
| 8 | Secondary School Education in Iceland, Norway, Switzerland (The highest 3 countries in the UNDP Development Index) in addition to Central African Republic, Somali, South Sudan (The lowest 3 countries in the UNDP Development Index) and Türkiye | Ada, S. ve Baysal, Z.N. (2009).Eğitim Yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. Bakioğlu, A. (2013). Karşılaştırmalı Eğitim Yönetimi: Pisa’da başarılı ülkelerin eğitim sistemleri. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
| 9 | High School Education in Iceland, Norway, Switzerland (The highest 3 countries in the UNDP Development Index) in addition to Central African Republic, Somali, South Sudan (The lowest 3 countries in the UNDP Development Index) and Türkiye | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |
| 10 | Higher Education in Iceland, Norway, Switzerland (The highest 3 countries in the UNDP Development Index) in addition to Central African Republic, Somali, South Sudan (The lowest 3 countries in the UNDP Development Index) and Türkiye | Ada, S. ve Baysal,Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi |
| 11 | Vocational Education in Iceland, Norway, Switzerland (The highest 3 countries in the UNDP Development Index) in addition to Central African Republic, Somali, South Sudan (The lowest 3 countries in the UNDP Development Index) and Türkiye | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |
| 12 | Lifelong Learning in Iceland, Norway, Switzerland (The highest 3 countries in the UNDP Development Index) in addition to Central African Republic, Somali, South Sudan (The lowest 3 countries in the UNDP Development Index) and Türkiye | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |
| 13 | Evaluation of the term | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |
| 14 | Spanish education system | Ada, S. ve Baysal, Z. N. (2009). Eğitim yapıları ve yönetimleri açısından çeşitli ülkelere bir bakış. Ankara: Pegem Akademi. |