Eğiticilerin Eğitimi Programı Kapsamında Seminer

Fakültemiz Dekanı Prof. Dr. Alper Aytekin tarafından düzenlenen “Eğiticilerin Eğitimi” programı kapsamında, “Ek Ders Sisteminin Dijital Ortamda Yürütülmesi” konulu seminer gerçekleştirildi.


Son Güncelleme Tarihi : 18.06.2026