| 1 | H1: Engellilik kavramını, engel türlerini ve sınıflandırmasını tanımlayabilme; engelli bireylerin temel gereksinimlerini açıklayabilme. (1–2. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Anlama (C2). Alan Türü: Bilgi (olgusal + kavramsal). |
| 2 | H2: Engelli bireylerin bakımında temel ilkeleri ve etik yaklaşımları uygulayabilme; iletişim ve hasta haklarına uygun davranabilme. (2–3. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü: Tutum + Beceri (prosedürel). |
| 3 | H3: Engelli birey için bütüncül bakım planı hazırlayabilme ve hemşirelik bakım süreci ilkelerini uygulayabilme. (3–5. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü: Beceri (prosedürel). |
| 4 | H4: Yaşam bulgularını değerlendirebilme, ilaç uygulamalarını güvenli biçimde yapabilme ve hasta güvenliğini sağlayabilme. (4–6. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü: Beceri (psikomotor). |
| 5 | H5: Solunum, gastrointestinal, üriner ve cilt bakımı uygulamalarını doğru tekniklerle gerçekleştirebilme ve komplikasyonları önleyebilme. (6–10. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü: Beceri (psikomotor). |
| 6 | H6: Engelli bireylerde hijyen, beslenme ve günlük yaşam aktivitelerini destekleyebilme; bağımsızlık düzeyine göre yardım sağlayabilme. (10–11. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü: Tutum + Beceri. |
| 7 | H7: Rehabilitasyon merkezlerinin yapısını ve multidisipliner ekip rollerini açıklayabilme; aileye psikososyal destek sağlayabilme. (12–13. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Anlama (C2). Alan Türü: Bilgi + Tutum. |
| 8 | H8: Terminal dönemde etik ve duyarlı bakım uygulayabilme; yenilikçi rehabilitasyon yaklaşımlarını ve teknolojik gelişmeleri değerlendirebilme. (14–15. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3) + Değerlendirme (C5). Alan Türü: Tutum + Beceri. |