| 1 | H1: Vücut sistemlerine ait temel yapı, organ ve işlev terimlerini tanımlayabilme ve örneklerle açıklayabilme. (1–3. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Anlama (C2). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Bilgi (olgusal + kavramsal). |
| 2 | H2: Hareket, dolaşım, solunum, sindirim, üriner ve genital sistemlere ilişkin tıbbi terimleri doğru bağlamda kullanabilme. (1–7. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Beceri (prosedürel). |
| 3 | H3: Endokrin, sinir ve duyu sistemlerine ait tıbbi terimleri yapı ve işlev ilişkisi içinde çözümleyebilme. (9–12. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Analiz (C4). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Bilgi (kavramsal + işlemsel). |
| 4 | H4: Deri ve laboratuvar terimlerini sistemlerle ilişkilendirerek doğru tanı ve kayıt terminolojisini uygulayabilme. (13–14. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Beceri (prosedürel). |
| 5 | H5: Güncel tıbbi belgelerde yer alan sık kullanılan terimleri anlayabilme ve doğru iletişimde kullanabilme. (15. hafta – genel tekrar). Bloom / Alan Düzeyi: Anlama (C2). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Bilgi + Tutum (iletişimsel farkındalık). |