| 1 | H1:Tıbbi terimlerin yapı taşlarını (kök, önek, sonek) tanımlayabilme ve örneklerle açıklayabilme. (1–4. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi:Anlama (C2). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum):Bilgi (olgusal + kavramsal) |
| 2 | H2: Kök, önek ve sonekleri birleştirerek yeni tıbbi terimler oluşturabilme ve anlamlarını yorumlayabilme. (2–5. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Beceri (prosedürel). |
| 3 | H3: Klinik ve laboratuvar süreçlerinde kullanılan temel tıbbi terimleri doğru bağlamda kullanabilme. (7–11. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Uygulama (C3). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Beceri (prosedürel). |
| 4 | H4: Tıbbi terimlerin doğru yazımını ve telaffuzunu uygulayabilme. (1, 12–13. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Psikomotor (Simpson – Beceri Haline Getirme). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Beceri (psikomotor). |
| 5 | H5: Mesleki iletişimde uygun ve etik terminolojiye özen gösterme; doğru dil kullanımında farkındalık ve gönüllülük oluşturabilme. (1–15. haftalar). Bloom / Alan Düzeyi: Duyuşsal (Krathwohl – Değer Verme / Gönüllü Oluş). Alan Türü (Bilgi-Beceri-Tutum): Tutum / Değer. |