İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL2005 - PAZARLAMA İLKELERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Öğrenciler pazarlamanın temel kavramlarını, kapsamını ve pazarlama sürecinin işleyişini kavrar
ÖÇ2Öğrenciler pazarlama stratejilerini çevresel koşullar altında değerlendirebilme yetisi kazanır
ÖÇ3Öğrenciler tüketici pazarını ve endüstriyel pazarı analiz edip tüketici davranışlarını anlar
ÖÇ4Öğrenciler pazar bölümlendirme–hedef pazar seçimi–konumlandırma süreçlerini analiz eder
ÖÇ5Öğrenciler pazarlama karmasının (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) unsurlarını kavrar