| 1 | Dilbilgisi tarihsel gelişimi. | |
| 2 | Dilbilgisinin temel kavramları. | |
| 3 | Türkçenin ses, şekil, anlam ve söz dizimi yönünden temel özellikleri. | |
| 4 | Dilbilgisi öğretimi ve dilbilgisi öğretiminin amacı. | |
| 5 | Dilbilgisi öğretimi ve dilbilgisi öğretiminin amacı. | |
| 6 | Türkçe Dersi Öğretim Programlarında dilbilgisi öğretimi modelleri ve yaklaşımları. | |
| 7 | Türkçe Dersi Öğretim Programlarında dilbilgisi öğretimi modelleri ve yaklaşımları. | |
| 8 | Ara Sınav | |
| 9 | Türkçe Dersi Öğretim Programlarında dilbilgisi öğretimi modelleri ve yaklaşımları. | |
| 10 | Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda (1-8. Sınıflar) dil bilgisi kazanımları. | |
| 11 | Dilbilgisinin temel kavramları; Türkçenin ses, şekil, anlam ve söz dizimi yönünden temel özellikleri; dil bilgisi öDilbilgisi öğretiminde konular (ses bilgisi, şekil bilgisi, anlam bilgisi) ve öğretiminde izlenecek sıra. | |
| 12 | Dilbilgisinin temel kavramları; Türkçenin ses, şekil, anlam ve söz dizimi yönünden temel özellikleri; dil bilgisi öDilbilgisi öğretiminde konular (ses bilgisi, şekil bilgisi, anlam bilgisi) ve öğretiminde izlenecek sıra. | |
| 13 | Yöntem ve teknikler, etkinlik örnekleri; metin merkezli dilbilgisi öğretimi uygulamaları. | |
| 14 | Yöntem ve teknikler, etkinlik örnekleri; metin merkezli dilbilgisi öğretimi uygulamaları. | |
| 15 | Yöntem ve teknikler, etkinlik örnekleri; metin merkezli dilbilgisi öğretimi uygulamaları. | |